Hotiç %70 indirimi ve seçtiğim ayakkabılar

05:57:00


Merhaba Makyaj Tutkunları! Sizlere uzun bir aradan sonra yeni bir yazı ile buluşturuyorum. Geçenlerde avm gezerken Hotiç mağazasında %70 indirim olduğunu gördüm. İçeri girmeden duramadım ve indirim hala devam ederken sizleri seçtiğim ayakkabılar ile baş başa bırakıyorum.

Keyifli okumalar!


Bu sene bu ayakkabılar oldukça moda. Hem rahat hem spor hemde şık. Hangi mağazaya gitsem bi tane kesin karşıma çıkıyor. Böyle bi model arıyorsanız bakın güzellikler.

Fiyatı: 119,40

Bu model için tık tık 



Vurulduğum modellerden biri! o kadar güzel ve asil bir ayakkabı ki tarifi yok! Bunu nolur 
almayı düşünün beğenmedıysniz bile şu an mağazaya gidince bir deneyin çıkaramayacaksınız.

Fiyatı: 107,40 TL
Bu model için tık tık


Bu ayakkabıya ise tam anlamıyla vuruldum! O kadar güzel ki, tam bir prenses ayakkabısı. Çok git gel yaşadım alsam mı almasam mı diye. Çok fazla siyah ayakkabım olduğu için orada bırakmak zorunda kaldım. Fakat böyle güzel bir ayakkabıya ihtiyacı olanlar kaçırmasınlar derim.

Fiyatı: 149,00 TL

Bu model için tık tık


Espadrille model bi ayakkabı. 3 rengi vardı yanlış hatırlamıyorsam. Ama ben bu rengini tercih ettim, güzel rahat bir ayakkabı. Bu model düşünenlere duyurulur :)

Fiyatı: 103,20 TL

Bu model için tık tık


Benim seçimim ise bu ayakkabıdan yana oldu. O kadar güzel duruyor ki hem spor, hem şık kombinlenecek bir ayakkabı. Rengi itibariyle bacak boyunu daha uzun gösteriyor. Hem böyle bir ayakkabıya ihtiyacım vardı.

Fiyatı: 199,20 TL

Bu model için tık tık

Yeni bir yazı ile görüşmek dileğiyle!

Esen Kalın.

You Might Also Like

0 yorum

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim. :)