Avon - SuperShock Maskara

07:58:00

Merhaba Makyaj Tutkunları!

Mayıs ayının ilk yazısı ile birlikteyiz.

Bugün sizlere yine bir maskara tanıtacağım."Neden bu kadar çok maskara yazıları yazıyorsun?" derseniz, Günlük hayatta hepimiz genel olarak en çok maskara kullanırız da o yüzden :))



Gelelim bizim bu yazımızdaki "Kahramanımıza!"

Avon'un maskaraları genel anlamda benim ihtiyacımı karşılıyor. Kirpiklerimi uzatırken hacim veriyorlar. Bu maskarada bu işlevleri yerine getirenlerden!

Kendisi benim günlük hayatta en çok kullandığım rimellerdendir. O kadar çok seviyorum ki kendisini bittikçe de alıyorum.

Gelelim benim kirpiklerimdeki duruşuna;

Bu fotoğraflar, rimeli sürdükten yaklaşık 8-9 saat sonra çekildi. Yani oldukça da kalıcı.Kıvamı ne çok yoğun ne de çok sıvı, gayet yerinde.
Fiyatı sürekli değişiyor. Fakat indirimlerde yakalarsanız 10.90 TL'ye bile alınabilir. Fiyatı ve Performansı ile kesinlikle alınası!

Yeni bir yazı ile görüşmek üzere.
SEVGİLER!

You Might Also Like

0 yorum

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim. :)