Saç Şekillendirme Yardımcılarım

04:34:00






Merhaba Makyaj Tutkunları!
Yepyeni bir yazı ile karşınızdayım. Hep makyajla ilgili mi yazacağım yahu! İşte sizlere saçlarımı şekillendirirken kullandığım ürünleri paylaşıyorum. Biz bayanlar için saçlarımız her şeyimizdir. Fotoğraf makinem bozulduğu için ürünlerin resimlerini netten aldım. Fakat kendim photoshop'ladım. Dilerseniz başlayayım. :)


1- Braun Satin Hair 7 Saç Düzleştirici: Ben bu ürünü yaklaşık olarak 2-3 yıldır kullanıyorum. Öncesinde de benim Braun Satin Hair 5 düzleştiricim vardı. Kazara kırıldı. Hemen gittim yerine bunu aldım.Çünkü Braun markasından çok çok memnunum. Bu üründe beni şaşırtmadı.Saçlarımı düzleştirirken içerisindeki iyonlarla saçlarımı yumuşatıyor, aynı zamanda saçlarımın elektriklenmesini/kabarmasını önlüyor.Çok memnunum zaten bu seriden.

2- Braun Satin Hair 7 Boyalı Saçlar İçin Saç Kurutma Makinesi: Yine aynı serinin boyalı saçlar için saç kurutma makinesi. Aslında saçlarım boyalı değil, fakat yinede indirimde görünce dayanamayıp almıştım. Kendisi boyalı saçların renklerini diğer ürünlere göre daha uzun koruduğunu vaadediyor. O etkisini tam olarak gözlemleyemesemde bu ürünü de seviyorum. Saçlarımı banyodan çıktıktan sonra bununla kurutuyorum. Bunda da satin iyonlar var. Bu yüzdende saçlarımı çok güzel yumuşatıyor. Bu ürünü sadece saçımı kullanmak için mi kullanıyorum? Tabi ki hayır.Bazen saçlarımı örüp açıyorum. Ördüğüm zaman kabaran yerlerini bununla fön başlığı takılı bir şekilde yatıştırıyorum.Ayrıca kutusundan 3 tanede aparatı çıkıyor.

3- Braun Satin Hair 7 Boyalı Saçlar İçin Saç Maşası: Bu üründe yine aynı seriden. Yine bir indirimde görüp almıştım. Fakat şöyle bir sorun var ki benim saçlarım bu maşa ile yaptığım modelleri tutmuyor. Her yolu denedim ama nafile. Sorun ya bende ya da maşada. Bana göre tek eksisi ısısını ayarlayamıyorsunuz. Sadece saç tipinizi seçiyorsunuz o sıcaklığı kendi belirliyor. Yine de güzel ürün.

4- Schwarzkopf Got2b Guardian Angel Isıdan Koruyucu Sprey: Şimdiye kadar kullandıklarım arasında en iyisi. Ayrıntılı yazısını yakında bloga yazacağım.

5- Wella Wellaflex Saç Spreyi: Bu üründen de memnun kaldım. Resimde kocaman durması sizi yanıltmasın. Kendisi 75 ML' lik bir ürün. Fiyatı da çok ucuz oluyor bu spreyin. 2 TL'ye almıştım. İşini de iyi yapıyor. Ayrıntılı yazısı yakında blogda!

6- Schwarzkopf  Taft Saç Köpüğü: Bu köpüğü de çok seviyorum. Zaten genel anlamda Schwarzkopf ürünleri ile aram iyi. Saçlarımı örüp açtığım zaman kabarmasını engellemek için avucuma sıkıp saçıma sürüyorum. Ayrıntılı yazısı yakında blogda.

Evet benim saç şekillendirmede kullandığım ürünler bunlar. Sizinkiler nedir acaba? Yorum bırakırsanız sevinirim.

SEVGİLER.

You Might Also Like

0 yorum

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim. :)