Saç Bakım Rutinim

04:29:00



Merhaba Makyaj Tutkunları!
Saç yazıları ile yazmaya devam ediyorum. Bu seferde sizlere saçlarıma rutin olarak yaptığım işlemleri ve kullandığım ürünleri anlatacağım.Dilerseniz başlayalım.

Öncelikle bilinmesi gerekiyor ki saçlarımız biz kadınların her şeyidir.! Araştırmalar söylüyor ki;
"Saç diğer kıl kümelerine göre daha hızlı uzar. Saçın, büyüme hızı ortalama günde 0,3 mm ile 0,4 mm'dir. Her saç kılının büyüme ve duraklama devreleri birbirinden bağımsız olduğu için bir kıl büyürken diğer kıl dökülebilir. "

Her neyse efendim, konuya gelelim.





Bunlar naçizane benim saçlarım. Saçlarıma karşı çok tikliyimdir. Saçımın her gün güzel olmasını isterim, eğer ki o gün saçımdan memnun kalmazsam; o gün benim için bitmiştir artık.

Kullandığım ürünlere gelecek olursak;

İlk olarak temizleme aşamasında Schwarzkopf Gliss Ultimate Repair serisini kullanıyorum. 


-Schwarzkopf Gliss Ultimate Repair Şampuan:

Şimdiye kadar hep saçıma uygun şampuanı aradım durdum ve olumlu sonucu bu şampuanda buldum. Şampuanın özelliklerine değinecek olursam, saçlarımı enfes bir şekilde yumuşatıyor! Ki fotoğraftan da anlayacağınız üzere saçlarım kalın telli ve kurumaya çok müsait. Saçlarım kaybettiği o nemi bu şampuanla geri buldu. Tabi ki şampuan tek başına bu kadar etkili olmaz.Tüm seriyi kullanmanız lazım. Ben maskesi haricinde tüm seriyi kullandım. Yakında da maskesini almayı düşünüyorum. "Saçlarım çok sert,hiç yumuşak değil" diyenlere önereceğim tek ürün bu. İçerisinde keratin olduğu içinde bu kadar etkili.






-Schwarzkopf Gliss Ultimate Repair Saç Kremi:

Duştayken şampuandan hemen sonra ise bu ürünü uyguluyorum. Yaklaşık olarak  bir 2 dk bekletiyorum. Daha sonra duruluyorum. Fakat çok fazla durulamıyorum. Bana göre çok durulayınca krem sanki geri gidiyor. Saçları inanılmaz yumuşatıyor! Sadece şampuanın bu kadar yumuşatacağını hiç sanmıyorum. Kesinlikle önerilir.










-Schwarzkopf Gliss Ultimate Repair Sıvı Saç Kremi: 

Bu minik ürün ise adı üstünde sıvı saç kremi. Durulanmıyor bu ürün. Duştan çıktıktan sonra nemli saçlarıma diplere gelmeyecek şekilde bunu sıkıyorum. Öyle kolay taranıyor ki saç, anlatamam. Benim saçlarım normalde çok dolaşır ve de zor açılır. Ama bu ürün çok güzel taranmasını sağladı. Bu da kesinlikle tavsiye edilir.




Şimdi gelelim benim her yıl rutin olarak yaptığım doğal maskeye;

Aslında çok fazla kimyasal ürün kullanmayı sevmiyorum. Çünkü Allah bize işimize yarayacak her şeyi vermiş aslında. Her yıl özellikle de yaz ayında bu maskeyi uygularım. Tarifine gelecek olursak;


-Bal
-Yoğurt
-Zeytinyağı
-Limon
Fotoğraftakilerin haricinde;
-Azıcık Kına (canlandırması için)
-Çayın deminin suyu
-Yumurta

Bu malzemeleri karıştırıyorum. Miktarlarını yazmadım siz kendi saçınıza göre ayarlarsınız artık. Annem sağolsun sürer bunu saçıma, daha sonra 18-24 saat bekletirim. Daha sonra durularım. Kınanın kokusu kalır diye tereddüt etmeyin. 1-2 yıkamadan sonra kalmıyor kokusu. Ve sonrasında ise inanılmaz canlı ve parlak saçlar, ayrıca saçları uzattığını da gözlemledim. Tavsiye ederim. Yaz ayında yapma nedenim ise 18-24 saat kafada beklediği için kafamızı üşütme riskine karşı.

Evet makyaj tutkunları! rutin olarak kullandığım ürünleri güzel bir şekilde açıklamaya çalıştım. Umarım yardımcı olabilmişimdir. Sizin kullandığınız ürünler nedir? Yorum bırakırsanız sevinirim. Yeni bir yazı ile görüşmek dileğiyle!

SEVGİLER.

You Might Also Like

2 yorum

  1. Bende sacima hafif isitilmis zeytinyagi uyguluyorum, bir kac saat yada bir gec sacimda bekletiyorum, bencede bu dogal kürler saclari uzatmak icin birebir, senin tarifide deniyecegim, ama sacim kahverengi oldugu icin kinasiz ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle canım dogal bakimlar daha iyi hemde daha etkili! Ahahaha kinasiz dene canim yine guzel sonucu alacaksindir. Bende senin formulu deneyeceğim :)

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim. :)