Oriflame - Very Me Clickit Eyeliner (Black)

01:42:00




Merhaba Makyaj Tutkunları, Geçte olsa haftanın ilk yazısı ile birlikteyiz.Bugün sizlere Oriflame Very Me markasına ait olan uygun fiyatlı bir eyeliner'ı tanıtacağım.
Dilerseniz başlayalım.


Eyeliner'ın görüldüğü üzere boyu çok küçük, yani tam çantada taşımalık! Fırçası çok ince arkadaşlar, yani eğer eyeliner sürmeye yeni başladıysanız bu ürün size göre değil çünkü sürülürken insanı çok zorluyor.Ancak ince liner sevenler için çok uygun. Çünkü kalınlığını istediğiniz gibi ayarlayabiliyorsunuz. Rengi tam siyah! Ben rengine bayıldım ve istediğim rengi hemen elde ediyorum. Kalıcılık derseniz iyi bence. Yani ilk sürdüğünüz zaman ki gibi kalmıyor fakat kalmaması da normal zaten çünkü bayanız ve arada elimiz gözümüze gidiyordur vs. Ben seviyorum bu ürünü fakat "bir daha alacak mısınız?" diye sorsanız -hayır derim çünkü;

-Yeni ürünler denemek istiyorum.
-Zaten wishlist'imde bir ürün var ki onu alacağım.
-Sürerken elimin alışmış olmasına rağmen çok zorlanıyorum.


Bu fotoda ise ürünün gözümde duruşu var. Bakınız;



Eyeliner sürmeye eliniz alışmış ve uygun fiyatlı ürün arıyorsanız kaçırmayın derim. Ben geçen sene bu ürünü 6.90 TL'ye almıştım ama bu sene fiyatı gördüğüm kadarıyla 7.90 - 8.90 arasında değişiyor. Her ay Oriflame kataloglarından bulabilirsiniz. Çünkü her ay bu ürünü kataloğa koyuyorlar.

Bir daha ki yazı ile görüşmek dileğiyle!

SEVGİLER.

You Might Also Like

2 yorum

  1. Gözlerin cok güzel tatlim :) Eyelinerde yakismis, insallah sürümü daha kolay bir tane bulursun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, inşallah bakıyorum işte :))

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim. :)