Avon Color Trend - Sweet Pea Ruj

04:15:00





Haziran ayının ilk günü ile Merhaba Makyaj Tutkunları!
Farkettim ki uzun bir aradan beri sizlere yazı yazmamışım, artık sessizliğimizi bozma vakti. Bugün sizlere alıp çok sevdiğim hemde uygun fiyatıyla hiç cep yakmayan bir rujdan bahsedeceğim.

Dilerseniz yazımıza geçelim.

Avon'un Color Trend serisini bilmeyen yoktur. Daha çok gençlere hitap eden bu seride en çok rujlarını beğendiğimi söylemeden geçemeyeceğim. Bu rujda Color Trend'in yeni bir seri ruju. Kabı ne kadar da şeker değil mi :)


Rujun yapısı yarı mat durumda. Sürerken dudaklarınızı hiç kurutmuyor. Rengi ise nude-pembe arasında gelip gidiyor. Seride toplam 3 renk var. Ve ben diğer renklerini de alacağım. Çünkü çok sevdim. Neden mi;

-Günlük hayatta kullanmak için çok ideal.
-Kalıcılığı orta düzeyde.
-İçinde sim vs. gibi şeyler bulundurmuyor.
-Dudaklarınızı olduğundan dolgun gösteriyor.
-Çok uygun fiyatı ile cep yakmıyor.

Dudaklarımda duruşuna gelecek olursak;


Gördüğünüz gibi tam günlük kullanım için. Ayrıca her tene de uyacağını düşünüyorum. Ben çok sevdim. Herkese tavsiye ederim. K6 Panaromasından 5,70 gibi bir fiyata aldım. Fakat K7'de 7 küsür bir fiyata satışa çıkmış durumda.

Yeni bir yazı ile görüşme dileğiyle.

SEVGİLER.

You Might Also Like

4 yorum

  1. Cok güzelmis rengi ve yapisi, dudaklarinada cok yakismis! :)

    YanıtlaSil
  2. Cok güzelmis rengi ve yapisi, dudaklarinada cok yakismis! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim kuzum benim :* İyiki varsın :)

      Sil
  3. Cok guzel bir nude canım

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim. :)