DIY (Do It Yourself); Anahtarlarımızı Renklendirelim!

10:00:00





Merhaba Makyaj Tutkunları!
Yeni bir yazı ile karşınızdayım. Bundan böyle bu blogda artık DIY yazıları da yazacağım. "Peki nedir bu DIY?" derseniz; DIY yani Do It Yourself / Kendin yap demektir. Benim bugün için sizlere hazırladığım DIY ise küçük ama hayatımızı renklendirecek cinsten.

Gelelim Malzemelerimize;
-Anahtar

-Anahtarlık yapabileceğimiz bir obje
-Boya(Ben bu aşamada oje kullandım.)




Anahtarlarımızın sadece kalın kısımlarını boyuyoruz.





Kuruması için bırakıyoruz. Bu aşama önemli çünkü çok geç kuruyorlar. Yaptığınız her hata kalıcı oluyor.



İşte Ta Taaaam! Sonuç böyle. Ben sonucu çok beğendim. Yeni bir DIY Projesi ile görüşmek dileğiyle.


SEVGİLER.


You Might Also Like

0 yorum

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim. :)